Oppgave 2, Digital klokke I denne oppgaven skal du lage en digital klokke! For ? telle benytter vi en indre klasse ¡°Sekundteller¡±, som er en egen tr?d som oppdaterer klokkeslettet hvert sekund. Du skal fylle inn den manglende koden her: import javafx.application.Application; import javafx.stage.Stage; import javafx.scene.Scene; import javafx.scene.layout.Pane; import javafx.scene.text.Font; import javafx.scene.text.Text; import java.time.LocalTime; public class Klokke extends Application { Text hilsen = new Text(naa()); class SekundTeller extends Thread { // En egen tr?d som oppdaterer klokkeslettet hvert sekund. public void run() { boolean slutt = false; while (! slutt) { try { sleep(1000); } catch (InterruptedException e) { slutt = true; } //1. Sett ny tekst/nytt klokkeslett i ¡°hilsen¡±-variablen, FYLL INN:¡¯ //(Hint: se paa hvordan ¡°hilsen¡± er opprettet..) } } } @Override //3. FYLL INN METODENAVN OG EVT PARAMETRE: public void ___________________ { //3. SETT Y-aksen til teksten til ? v?re 100. //4. SETT FONT, opprett font med parameter 100 Pane kulisser = new Pane(); //5. LEGG TIL ¡°hilsen¡± i kulisser //6. Opprett en scene med kulisser.. //7. SETT tittle p? ¡°teateret¡±: //8. Sett scenen og vis den! //9. Opprett og start en ¡°SekundTeller¡±-tr?d: } private static String naa() { // Hva er klokken n?? Svaret er p? formen "12:34:56". LocalTime t = LocalTime.now(); return String.format("%02d:%02d:%02d", t.getHour(), t.getMinute(), t.getSecond()); } public static void main(String[] args) { //10. Start applikasjonen } }