Kilde:
Engen, B. K. (Red). (2020). Digitalisering, kompetanse og l?ring. Gyldendal - Kapittel 5-6
Gilje, ?, Ingulfsen, L, Dolonen, J., Furberg, A, Rasmussen, I, Kluge, A, et al., (2016). Med ARK&APP. Bruk av l?remidler og ressurser for l?ring p? tvers av arbeidsformer. Sluttrapport. Oslo. UiO – s. 145-185
.....................................................................................................................................
Hovde, S. A. (2020) - Kapittel 5: Du skal ikke skape maskiner i menneskets bilde! (I Engen, B. K. (Red). Digitalisering, kompetanse og l?ring. Gyldendal)
-Hovde (2020) mener at vi har en tendens til ? menneskeliggj?re roboter. Hva er grunnen til det?
........................................................................................................................................
Kluge, A. (2020) - Kapittel 6: Hva tenker vi p? n?r vi tenker digitalt? (I Engen, B. K. (Red). Digitalisering, kompetanse og l?ring. Gyldendal)
-Hva er de sentrale argumentene for innf?ring av programmering i skolen, if?lge Kluge (2020)?
........................................................................................................................................
Kluge (2016). – Fra PC i skolen til l?ring med teknologi: Bruk av IKT i 12 klasserom (I Gilje, ?., Ingulfsen, L., Dolonen, J., Furberg, A., Rasmussen, I., Kluge, A., et al., (2016). Med ARK&APP. Bruk av l?remidler og ressurser for l?ring p? tvers av arbeidsformer. Sluttrapport. Oslo. UiO)
-Finn problemstillingen i Kluge (2016) sin studie.
-Hvilke teorier brukes som bakteppe for prosjektet ARK&APP (Kluge, 2016)?
-Hva er hovedkonklusjonene i Kluge (2016) sin studie? Hvilken sammenheng er det mellom hovedkonklusjonene og problemstillingen?
-Hvilke mulige begrensninger finnes det med tanke p? anvendelsen av resultatene fra prosjektet ARK&APP (Kluge, 2016)?