Programmer og oppgaver
Uke 1
Tema: print, input, if-tester (elif, else)
Oppgaver fra timen
Uke 2
Tema: prosedyrer, kodeflyt, boolske variabler
Oppgaver fra timen
Uke 3
Tema: lister, mengder, ordb?ker
Oppgaver fra timen
Uke 4
Tema: for- og while-l?kker, prosedyrer med parametre og parameteroverf?ring
Oppgaver fra timen
Uke 5
Tema: Repetisjon, programmeringsstafett
L?sninger til stafetten: oddetall, fizzbuzz, talliste
Uke 6
Tema: filinnlesing, funksjoner
Oppgaver fra timen
Uke 7
Tema: Klasser, objekter, oppstart p? objektorientering
Oppgaver fra timen
Uke 8
Tema: Mer om klasser, objekter og objektorientering
Oppgaver fra timen
Uke 9
Tema: Magiske metoder, objekter i beholdere, klassestruktur
Oppgaver fra timen
Programmer fra timen: bil, biltester, garasje, hovedprogram
Uke 10
Tema: Matriser, n?stede for-l?kker, mer om objekter og klasser
Oppgaver fra timen (Ikke gjennomg?tt)
Programmer fra timen: hund, testHund
Uke 11
Tema: Mer med matriser, n?stede for-l?kker, mer avanserte metoder
Oppgaver fra timen (Ikke gjennomg?tt)
Programmer fra timen: hundeklasse, kennel, hovedprogram_kennel
Uke 12
Tema: Studentsystem, klasser
Oppgaver fra timen
Programmer fra timen: student, fag
Uke 13
Tema: Studentsystem, avslutning
Oppgaver fra timen
Programmer fra timen: studentsystem (grensesnitt)